Heeft u vragen of kunt u iets niet vinden? Neem direct contact op tel. 0174-200002 of vul het contact formulier in en wij streven ernaar binnen 4 uur contact met u op te nemen tijdens werkdagen.
Onze missie is 'Recharge the planet'.
Sinds 2010 zijn onze team leden actief bezig met "Recharge the planet", door middel van onze uitgebreide opgebouwde kennis van mobiliteit, elektra en duurzame energie. Vanuit YesCharge.me als team hebben wij Ycharge ontwikkeld om eenvoudige EV productenlijn te kunnen bieden aan e-installateurs en automotive. Ons team ervaring maakt het mogelijk om innovatief en modulair te denken voor de e-mobiliteit van nu en voor de toekomst. De basis voor een modulair product is een goed elektrotechnisch ontwerp, waarin het laden, ontladen en duurzame energie voorop staat.
Meer weten over YesCharge.me klik hier
Wij bieden in Europa als eerste fabricant voor de Ycharge YX-treme, Y1 en de Y2 serie geen 2 of 5 jaar productgarantie maar kWh laadgarantie in Europa als nieuwe standaard. Dit betekend dat wij als fabricant tot een maximale kWh alle hardware componenten vergoeden, indien de slijtage van de interne componenten de oorzaak is. Wij zullen uw Ycharge lader kosteloos dan vervangen. Deze kWh garantie is exclusief installatie en verzendkosten.
YX-treme 10.000 kWh.
Y1 Home 50.000 kWh.
Y2 Business 50.000 kWh.
Het is mogelijk om uw standaard kWh productgarantie bij te kopen met ons plus pakket naar 100.000 kWh productgarantie voor Europa voor de Y1 en de Y2 series.
Wilt u een Y-product terug sturen voor reparatie of storing neem dan eerst contact op met uw dealer. Uw dealer is uw 1e lijns aanspreekpunt om uw storing of vervanging te beoordelen. De dealer neemt met ons contact op om de reparatie en of vervanging te regelen.
Voor het activeren van uw 50.000 kWh productgarantie verwijzen wij u naar onze garantiepagina.
Overige Y-series, zoals de Ycharge laadkabels hebben een productie code. Hier is geen activatie garantie voor nodig.
Bij storingen adviseren wij om eerst het stappenplan te doorlopen. Hiermee kunnen 90% van de storingen worden opgelost. Mocht het probleem hierna niet verholpen zijn, raden wij u aan contact op te nemen met uw dealer.
Vraag 1: Zitten de stekkers goed in het laadstation en de auto?
Om hier zeker van te zijn, volg de volgende stappen:
Stap 1: Haal de stekker uit het laadstation en haal de stekker uit uw auto.
Stap 2: Doe de stekker in het laadstation en zorg dat u deze voldoende aandrukt.
Stap 3: Doe de stekker in uw auto en zorg dat u deze voldoende aandrukt.
Mocht het laadstation het nog steeds niet doen, ga dan naar vraag 2.
Vraag 2: Brandt de led van het laadstation?
Vraag 3: Staat de elektragroep van het laadstation uit? (de hendel staat in dit geval omlaag in uw groepenkast).
Vraag 4: Heeft u werkend internet?
Vraag 5: Zijn de instellingen van de auto correct? Staat de functie tijdladen ingesteld in uw auto app of dashboard?
Mocht u er vervolgens nog niet uit komen, dan kunt u contact op nemen met uw Dealer.
Onze Y1 en Y2 Charge series die verbonden zijn met internet of 4G hebben open air technologie. Dit betekent dat u de mogelijkheid heeft om nieuwe betaalde updates te kiezen, waarin u uw eigen wensen kunt bepalen voor uw persoonlijke Ycharge lader.
Wordt dealer en verkoop Y-Charge!
Wij zoeken dealers om ons Ycharge netwerk te versterken. Onze groeistrategie is van fabricant naar exclusief dealer. Wij hebben verschillende dealer pakketten en promotie mogelijkheden.
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden en bent u geïnteresseerd? Voel u dan vrij om contact op te nemen met ons via sales@ycharge.nl. Dan bespreken we de mogelijkheden.
We houden uw privégegevens privé.
We doen er alles aan om uw privégegevens ook echt privé te houden. U wilt natuurlijk geen pottenkijkers die er met jouw persoonsgegevens vandoor gaan. Gelijk heb je.
We vragen wel gegevens van je om u te kunnen helpen, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Welke gegevens we vragen en waarvoor we ze gebruiken lees je hieronder.
Dit privacybeleid is voor het laatst gewijzigd op 6 december 2022.
Volgens de privacywetgeving moeten we zeggen welke ‘juridische gronden’ we hebben om je gegevens te gebruiken. We hebben gegevens van je nodig vanwege de contractuele afspraken tussen jou en Ycharge, je recht op garantie of software updates. Dit is het geval bij:
1. Garantie activeren
2. Software updates
3. Retour & reparatie
4. Contact met onze klantenservice
Daarnaast kunnen we uw gegevens gebruiken bij ‘gerechtvaardigd belang’. Dat betekent dat we al onze klanten de meest optimale, persoonlijke service willen verlenen. Hierbij denken we altijd aan jouw privacy. Dit geldt voor:
1. Reviews & klanttevredenheidsonderzoek
2. Contact met onze klantenservice
3. Bezoek van de Ycharge.nl website
4. Nieuwsbrief & e-mail
5. Persoonlijk advies
6. Acties
7. Social media
8. Beveiliging
9. App
10. Gepersonaliseerde advertenties binnen andere media
We kunnen ook een wettelijke verplichting hebben om je gegevens te gebruiken, bijvoorbeeld wanneer we fraude vermoeden. En soms heb je ons zelf toestemming gegeven om je gegevens te gebruiken, zoals wanneer je je aanmeldt voor de nieuwsbrief. Dit houden we netjes bij.
Wij hebben de gebruikers voorwaarden opgesteld waarin u akkoord gaat bij gebruik van onze Ycharge series en software updates en of online abonnementen.